poniedziałek, 15 lipca 2013

W 4 uszy słychać więcej :)

Czyż nie? A jak się słyszy więcej, to narasta w człowieku nieodparta ochota, żeby się tym podzielić, zwłaszcza jak słucha się tego w takich ilościach:) 
Muzyka alternatywna, ambient, post-rock, indie, indie pop, indie rock, islandzka, instrumentalna, trip-hop, chillout, nu-jazz, downtempo, elektronika, breakcore, idm, glitch, eksperymentalna... :)
Jest tego trochę i dlatego tak lubiłam pracę w radio. W jednej z dolnośląskich lokalnych rozgłośni miałam co środę swój muzyczny program - "W 4 uszy z Agatą Kaczkowską".






Tak bawiliśmy się w 2009 i 2010 roku :) 
A potem musiałam zrezygnować z pracy w radio.


Po trzech latach z okładem (Siema Okład!) wracamy (Siema Ogi!) w eter na wirtualnej antenie radia BeatBoX :) 

Jako że zmieniłam w międzyczasie nazwisko (nie, nie wyszłam za mąż, po prostu zmieniłam nazwisko) nastąpiła też zmiana nazwy na

W 4 USZY Z OGI

Co zapewniam? Przede wszystkim dużo dobrej muzyki, tylko dobrej muzyki, granej do ostatniej nutki utworu dobrej muzyki. 

Nie lubicie poniedziałków? Polubicie z pewnością, jeśli dwie ostatnie godziny poniedziałkowej doby poświęcicie na chłonięcie pozytywnych wibracji prosto z Kosmosu w Wasze dostojne uszy :)

Innymi słowy 
zapraszam na audycje w każdy poniedziałek od 22.00 do 24.00.


Do usłyszenia w Kosmosie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz